Thursday, December 9, 2010

||Back to Back||

Huhuhu... hari ni (Khamis), aku keje half day je... biasa la nak menghabiskan cuti... ape kejadahnye aku amik cuti half day ari Khamis kan... ade juga yg dok menyakat "Aiii... nak buat preparation untuk xtvt malam ke"... Hampesss... itu je la yg dorang tahu kan... *blushing*... hahaha takde maknanye... kitaorg memang sesaje je cuti ari Khamis... Hubby kata ari Khamis selalu kuar cite wayang baru... so, biar jadi yg terawal la nonton movie tuh... huhuhu...

Alhamdulillah hari ni keje under control... takde la stress bagai nak gile aku nak siap kan keje cepat2... haru biru aku jadinye.... tepat kul 1 t/hari aku dah ready nak balik... tp yg bestnye ari ni takde la cam rushing2 nak g beli tiket wayang ke ape... adinda ku Emy sudah membelikan untuk kami... TQ... sampai umah aku sempat lipat kain baju yg dah bertimbun tuh (kalo mak nampak mesti kena piat telinga...)... kul 3.40 petang baru kuar... nak tgk movie kul 4.20 petang...

macam biasa wajah akaq mesti ceria punye bile nak g dating... huhu

oke... this is the 1st movie yg kitaorg tgk ari nih... aku ngan Hubby je g tgk cite Aku Tak Bodoh ni... iwan n the family dah tgk ari tuh... adik2ku lak cam tak berminat je nak tgk... entah kenapa aku terasa nak tgk lak tetiba walaupun masa awal keluar cite ni aku tak teringin pun nak g tengok sbb aku ingat cite2 cam drama biasa je... tapi bile baca review pasal cite ni... semuanye cakap besttt... so, aku pun g la tgk... yuppp... ternyata memang best... kelakar gile, pengajaran, sedih pun ade... ade masa... aku ketawa terbahak2, ade masa aku terdiam kelu, ade masa sampai air mata kesedihan lak kuar n but most of time ketawa tak hingat la... sangat berbaloi kot nontonnye... oke movie ni habis dalam kul 6 petang... g pekena nescafe tarik segelas lak pastu...

 n this is our next movie of the day... Hantu Kak Limah Balik Rumah... kali ni kami nonton bersama semua adik2ku... iwan n family nak join sama walaupun at first dia nak tgk yg kul 9 malam... malas lak aku nak tunggu lewat sgt... kalo esoknye tak keje tak pe la... huhu... tgk ramai2 la baru besttt... memang penuh panggung time tuh... cite ni lagi la kelakar nak gile... pecah perut aku ketawa... huhuhu... adehhhh...best2... seram memang seram... n lawak memang lawakkkk... huhuhu...


 wajah2 yg kepenatan ketawa tadi... huhuhu

perasan tak Emy ni sebijik macam abah kalo senyum amik gambar...
hehehe... anak abah... ehh aku pun anak abah jugokkk

muka org yg panik kehilangan tiket parking...
nasib bek ko kena bayar RM50 sbb tiket hilang...
bayar RM20 je ekkk...

tgh jalan2 ke kete... Echa jerit... "Along baby... amik ambar arr"

tgh aku pimpin tangan Echa... tetiba dia kata...
"Along Baby... jom akan" sambil tunjuk2 kat TGI ni...
wahhh pandai lak ko demand yer... huhu

g makan kat area Giant Batu Caves je... ape tak name resto tu...
Echa makan ke otak2 tuh...


rasa nak order semua... tp apa kan daya...

ni fav adik2 ku

milo panas untuk aku

satay kat sini yg aku rasa antara terbaekkk...

eira menahan bihun tomyam berapi... huhuhu... 
emmm... itu lah alkisahnye... kul 10.30 malam baru sampai umah...
best gak bile kuar beramai2 ni... tunggu mak abah je nak balik minggu depan...
1 more week to go...

No comments:

Post a Comment