Monday, March 12, 2012

masalah nak tido...

xtau la kalo korang pernah rasa atau tak...
aku ni ade masalah nak tido...
kengkadang tu rasa nak nanges jew sbb xdpt tido...
tp problem ni jadi bile ari bekeje je... kalo ari minggu or cuti lak... sampai jenuh en suami kejut suh bangun... hehehehehe...
adakah otak akuni stress sgt pikir pasal keje... huhuhu....
stress sgt2... keje cam gile dah ni... kencing pun xsempat... 

1 comment:

  1. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete