Sunday, May 29, 2011

Cuti-cuti Langkawi 2011 - Part 4

Dah puas meround dalam Underwaterworld... terasa nak check-in bilik dulu... letak barang2, beg, n maybe mandi segala... panas kot... time pun dah santek... dah kul 3 lebey... cuaca punye la panas di sini... huhu... rasa nak pakai sluar pendek n baju singlet jew... wakakakakaka...   O.O    <---------- Hubby besarkan mato

Ha... kali ni aku g bercuti takde lepak2 kat hotel tau... saje aku nak merasa dok lepak kat budget motel... kat area Pantai Cenang ni punye la banyak motel2... kena pandai pilih la... tapi aku rasa lebih kurang je... n kalo boleh uols kena survey betui2... motel ni terletak kat beach area atau road side... ade yg tulis je kat Pantai Cenang... tapi jauh masuk ke dalam area kampung... huhu... ok aku dok lepak kat Malibest Resort... aku amik 3 Deluxe Wooden... ade macam2 type accomodation... pilih je mana yg berkenan di hati... aku ingat nak upgrade bilik aku ke TreeHouse... tp... takpe la... maybe next time... hikss... 

Mali Walk pun ade... cam Bintang Walk kot... hiks... memalam mesti happening der... u know la Cenang area kan... walaaa... urusan check-in sgt smooth... cuma bile masuk bilik nak mandi... where is towel??? puas aku selongkar sana sini... so, berjalan keluar aku ke receptionist

Me                       : Ekkusme me, kak... err... our room takde towel la...
Akak Reception  : Ohhh... sorry... towel takde sekarang... nanti kita hantar ke bilik pukul 5.30 ptg
Me n Hubby        : WTH???


pemandangan santek... deruan ombak pun dah didengari... bau laut pun ade... nyamannye...

ni laluan ke bilik-bilik...

Ni jenis Deluxe Wooden

 Interior bilik...

Ok la... katil Queen, [single pun ade boleh request], ade mini fridge [penting untuk isi air sejuk2 dlm cuaca panas ni, got safety box, tv with Astro [yg penting channel sukan pun ado... suka la Hubby], kettle & iron kena mintak kat reception [takut org bawak balik kot], hot shower pun ade... bilik air ok la... lebih kurang bilik air kat umah... sib baik wangi... fan n aircond... 2-2 ade... aku bukak 2-2... sejuk giles time malam... wakakaka...

Muka segar lepas mandi... walaupun xde towel... aku n Hubby tetap mandi tau... kasi segar badan yg dah melekit... cara kami keringkan badan tuh... u just image sendiri la... cer teka, cer teka... kikiki... (^_^)

wow damainye... 

aku xsabar nak terjun laut sebenarnye... tapi gile ko... panas terik neh... hagak2 la kulit putih xpe la...
kulit pun dah cam kena sunburn sepanjang masa... wakakaka... XD

walaaa... kalo tgk sunset kat sini pun layanzzzz...

Ibu n Dania pun dah fresh nampaknye... wuhuuuu... baru best jalan kan...

next time nak lepak tido kat TreeHouse ni lak...


Hubby: Nape amik gambar Hubby blur camneh... taknampak warna biru laut...
(toing)
cepat2 set camera... alahai belum pakai DSLR lagi dah huru hara aku amik gambar...
Hubby: Xyah la... dah majuk dah...
(alahai) (_ _')

To be continue ------------------>

No comments:

Post a Comment