Monday, May 30, 2011

Cuti-cuti Langkawi 2011 - Part 5

Mandi sudah... baring kejap pun sudah... hye buddies... dont waste time ok... mau jalan ke mana kamu semua... ok... before aku g Langkawi ni aku dah search kat pakcik google ramalan kajicuaca di Langkawi... ate katenye hujan 3 hari neh... wah... tapi nampaknye ari neh panas... n aku lak tak mo la mengambil risiko... mana la tau esok lusa hujan betui kan... so, nak naek cable car bekaitan cuaca kan... karang hujan ke, angin kuat ke... tak kasi nek lak.... so better g ari nih kan... so, hubby... cepat drive ke area Gunung Matcincang...

Weouls sampai sana pun dah area kul 5 lebey... risau gak takut dah tutup ke... tapi katanye Sabtu Ahad n Public holiday tutup kul 9 malam... tapi ari tuh tutup kul 7 petang lak... takpe la... sempat lagik.... takkan nak lepak atas tuh lama2 kan... tiket katanye sorang RM30... tapi kalo naik after kul 5 petang, tiket sorang RM15... kitaorg dapat diskaun lagi RM3... so, sorang bayo RM12 jew... Dania xpayah... 

Di depan Oriental Village n Cable Car... Dania tengah tido... huhu...
time neh memang tgh panas petang...

santeknye... aku tak gayat nek cable car nih... tapi tetiba rasa seram sket bile
pandang lama2 kat tali cable neh... huhu

Me n Hubby... (",)

Pemandangan Telaga Tujuh... kali nih idok le aku bawak mereka mendaki ke 
Telaga Tujuh tuh... cukup la skali aku mendaki... dah putus urat kentut... huhu... @.@

2 org makcik yg tgh gayat sebenarnye tuh... muka cover jew...

Ai like pemandangan neh... kat KL takde neh...

Cool...

Hentian pertama...

Angah muka tahan gayat... Dania layan stim nyam nyam merah dia tuh jew...

Korang skodeng sape la tuh... 

Wow...

My beloved Hubby... suka men ngan angin...

Meowww~

Makin lama kabus makin tebal... ape pun xnampak...
Dah turun bawah... malas lak nak lama2 kat atas tuh... abeh tuh geng2 yg lain gayat... boleh?
Sibuk nak naik cable car... tapi bile dah naik takut lak... huhu... me n Hubby yg nampak overacting
overexcited... sonok men kabus n angin kuat... wipieee


ape yg direnung tuh... merenung masa depan ke...
rileks la... enjoy life~

 Budak kecik ni dah cargas bile dah turun bawak...
kat atas tadi... nampak muka ngantuk jew...

Hari pun dah nak gelap daa... pukul bape ekk time nih... 6 lebey kot...
Next destination plz...


To be continue ------------------>



1 comment:

  1. Bestnyer..!!Lama dah aku tak naik cable car tu.. last aku naik awal 2007.. Ko pun makin comelkan.. ingatkan aku je... hati senang..hubby sayang.. hahaha..!!

    ReplyDelete