Friday, November 11, 2011

Hari Raya punye cerita

Hahahaha...penyakit2... bile la ko nak nyah dr aku ni... penyakit M ni memang susah betui nak buang...
semuanye gara2 aku sendiri dah bohsan ngan template aku ni...
nak menukar tuh makan tahun la aku nak godek... n ape yg aku nak buat... xjadi... mencikkk
akibatnye... jadi silent reader jew la... hehehe
emmm nak cite pasal pe ekk...
cite pasal raya haji minggu lepas la... takde la basi sgt kan... baru seminggu... hehehe

ok tahun ni aku beraya di Kuala Pilah... kampung Hubby...
pasal ade yg wat korban kan... Hubby nak kena tolong la...
lagipun tahun lepas raya haji ngan adik2 aku...
balik kampung N9 pun balik hari jew...
balik kg pagi tuh... singgah umah bonda n abah dulu...
hantar lomang n bersalam-salaman...

 jalan langsung xsesak... yippie...


 kami sedondong today... purple color kay...
muke ceria nak makan lomang n rondang kole pilah


sampai org dah nak mule nak menumbangkan lombu...

Death by Chocolate Cake lagi...
ni jew aku bawak balik selain kek batik...

perbincangan budak 3 owang ni...
"aku nak M&M color merah... cam kete mama n papa"
agaknye la... kikiki...
pasal lepas tuh M&M memang rongak2...

  kalo ade kek... mesti hepi besday ye... xpe... janji
anak2 mama hepi... ;)


 ni gambar raya kami... sampai lambat... owang len dah tukar uniform...
hehehhe

tapi xde gmbr ngan family aku... pasal aku sampai umah bonda...
derang lum mandi pun... huhuhu...

5 comments:

  1. wauweeeeee..same rase mcm time raya tu ke beb..??
    sedap..sedap..sedap... ;)

    ReplyDelete
  2. lupe nak tny..bile mau lunch together2..yg telah diplan tuh..ekekekekekek...

    ReplyDelete
  3. kak ayien..

    lama senyap.. ape cerita? sihat?

    ReplyDelete