Friday, November 5, 2010

||Hepi Besday, mak Chu mok||

Emmm... hari ni (Jumaat) cuti hari Deepavali... aku terasa lamanyer aku cuti sbb dah cuti 2 hari sblmnyer... mengalahkan nak sambut hari raya lak aku bercuti nih... hehehe... well hari nih takde xtvt ape pun aku buat... cuma bukak2 lappy nak update blog... tapi upload gambar punye la lama... huhuhu... sedeyyy...

Malamnye g Jusco Setiawangsa nak celebrate besday Eira. Wehhh berape kali mau celebrate daaa besday ko? Masuk nih dah kira kali ke3 daaa... "Bonda kata beraya sakan korang yee"... huhuhuhu... emmm kali ni lepak Pizza je... aku sebenarnye tak lapar pun... kenyang lak makan spagetti lunch tadi... emmm layan gambar je la...


 Mana makanan echa ni... echa dah lapar la...

Kek besday utk Eira...
punye la besar Iwan beli... aku suh beli
yg kecik je la... 

Aku n Eira...

Echa org paling bz ni...

Eija n Ayu

Echa, tukang rasa kek...


 Time to blow candle...
Hepi besday Eira, mak chu,

Pasang lilin balik utk si kecik ni tiup lak...
perasan besday dia... 

Suapan dr kakak... wahhh...

 Eira request taknak kek utk besday next year... hahaha...


 Time to eat... bnyk gile derang order... aku makan 1 slice pizza n 
1 chicken wing je... yg len tuh ade la cuit2 sikit...

portion utk Emi... nak courier tak lepas lak...

Selamat hari jadi untuk adikku Eira... semoga panjang umur n happy2 selalu... 

No comments:

Post a Comment