Friday, November 5, 2010

||Penerbangan KT 86||

Salam semua... nampaknyer dah hari ke berapa aku baru nak update blog. Nak wat cemana dah beberape hari berjauhan dgn lappy nih. Kalo dekat pun sampai umah dah kepenatan... tido lagi baik... huhuhuhu... Ni sebenarnye n3 yg patutnye aku post pada 4hb... emmm nak buat cemana ekkk... delay lak... bz bermanja ngan adik2... wahhhh gitu... hiksss.... lagipun gigih gitu nak transfer gambar dr hp Hubby nih... perlu usaha yg gigih... tu la canggih sangat sampai tak reti nak pakai... huhuhuu...

Emmm pada 3hb nov yg lalu, aku amik half day... nak hantar Bonda n Abah yg akan berangkat ke tanah suci mengerjakan haji. Kalo ikutkan hati, nak je aku amik cuti full day terus. Cuti bnyk lagi. Tp nak apply lagi lupa lak... bile teringat dah tak sempat la. Jadi Emergancy Leave lak nanti... short notice. huhuhuu... so, pegi la keje... tapi dalam pada tuh... dah tak senang duduk dah. Asyik tengok jam... n teringat2 Bonda n Abah... huhuhu... tak sabar nak balik jumpa mereka.... Balik je keje... terus lik umah... mandi... solat zohor... packing2 baju... n vrommmm Ferrari merah ku g umah Bonda... sampai2... eh apsal kosong je kat living room nih... rupa2nye Bonda n Abah masih bz packing2 barang2... then bile Bonda tahu je aku sampai, dia lepak kat bwh lak... aku suh dia tido rehat dulu... 

Around pukul 4 cik Nab n Cik Gee n family sampai... aku kejutkan Bonda... 

 Terima kasih kepada makcik2 ku n adik ipar ku yg memasak di dapur ye...
aku berjaya buat air2 je... huhuhu... blur lak...

Abah tengah bersiap... tapi rasa cam pelik pulak...
kena otter balik nih... 


 Antara bagasi2 nyer...

Bonda n Abah muka dah seriyes... kami pulak
sibuk bergambar... 

Sebelum doa dibacakan...

Kiri: Kereta membawa bakal jemaah haji...
Kanan: Kereta membawa anak2 yg bakal ditinggalkan...
(Antara gambar2 ihsan MMiraki... hehehehe)

 Terasa sunyi lak rumah nih... 

Snap2 gambar dulu... 
Eija tuh nak bermanda ngan kak Long dia ye...  

Adik bongsuku n Bonda

Tag n gelang Bonda... 



 Saat2 Bonda n Abah menyorong bagasi... time nih...
suasana memang pilu... T_T

 Wajah2 kesayangan hamba...
semoga dipermudahkan urusan n diberikan kesihatan
yg baik sepanjang di sana...







No comments:

Post a Comment