Sunday, August 14, 2011

Kisah 12 Ramadhan

Agak lambat lak nak update blog kan...
Ari Jumaat ari tuh aku memang sangat TIRED~
last minute lak nak balik kena siap kan semua document2 untuk big boss sign...
tu untuk keje ari Isnin...
tapi sbb boss baru check document punye la lama...
aku lak yg huru hara nak kena siap kan sebelum balik...
aku mencik tau buat keje rushing2 camtuh...

Balik umah hujan... terus je la menuju ke umah bonda...
Nasib baik ade baby Ayna... leh gak men2 ngan budak bolat tuh...
release jap tensen aku... bukan tensen actually... tapi penat derrr...
Menu bonda ari Jumaat tuh agak banyak gak...
tapi sebab tired... aku snap 3 gambar jew... ekekekeke...

Hati ayam masak kicap... all time fav..
bonda kata minggu depan dia xmo masak menu ni...
"tak elok makan selalu" katanye...
so, aku makan puas2 ari nih...

kacang boncit buncis + tempe + udang

abah beli Kay Ep Chi... 
no drumstick at all?????
tak layan... ngeee...
[sebenarnye perut dah full makan ati ayam]

Ari tuh bonda ade jugak masak tomyam campur yg marbelos... semua cedapp la... 



-MAK SAYA MASAK SEDAP-



No comments:

Post a Comment