Friday, August 26, 2011

Kisah............ Ramadhan

hahahaha... tajuk tak siap... sebabnye aku dah tertinggal banyak hari2...
so malas nak masukkan cite2 basi tuh...
n i'm so tired...

mesti uols dah kemas2 baju n barang nak balik kampung kan...
or ade yg dah sampai kampung pun...
i still no mood for raya...


bcozzzz


-SO MUCH THINGS, IN A LITTLE TIME-

aku masih keje on monday... n i knew... its gonna be the longest n bziesss day!!!
to all my client.... aku tahu la korang xsambut raya aidilfitri... nape suka kasi aku keje urgent n application, amendment LC, shipping document la bagai... last minute... pastu semua application or document korang bermasalah n bile aku reject... korang pujuk2 aku lak... n aku lak kena settlekan untuk korang... aku mencikk korang~!!




No comments:

Post a Comment