Friday, August 5, 2011

Kisah 5 Ramadhan

Penat~! kalo aku cakap keja aku ni memenatkan... mesti ade yg cakap...
"Eleh, senah... macam la ko keje kat bendang"
oiiii... ingat keje kat bendang je ke penat... ingat orang keje kat opis n dalam ekon ni tak penat ke...
bukan fizikal je penat... mental pun penat tau~
melambak lak document nak kena process n checking... aku sorang jew wehhh...
ko lak tahu nak tanye2 je... mentang2 la dah naik, semua menda ko kasi aku...
aku pun naik gak... aku nak serah kat sape lak keje aku??? boleh aku kasi org bawah aku tuh???
dalam hati tak sabar sabar tadik nak tunggu kul 5 petang...
ade aku kesah... kul 5 tajam aku balik... mental aku dah beku buat keje dr kul 7.45 pg tadi...

yg bestnye ari nih... dapat berbuka kat umah bonda...
malas nak balik dulu... terus je Hubby menuju ke umah bonda... mandi2 sket kat sini...
sementara tunggu dorang mandi... aku n Hubby teman baby Ayna tido...



bestnye ko tidok ekk... rasa nak baring sebelah n
berdengkur sikit2 la...

Jom jelajah menu berbuka ari ...

 emmm... sambal terung pujaan kalbuku...

sayur kacang panjang + udang + tempe

sotong goreng tepung superb

otak-otak sponsored by Emi n Eira

 murtabak... not bad...

ape ekk nama food nih...otaki? otaku? olala
hantam saja la... ekekekeke

air cendol ibu... air2 lain lupa nak snap gambar...
air kelapa
air tembikai n 
air teh tarik merbeles hasil tangan Hubby...

kueh kegemaran Iwan... ramadhan... ini la kueh yg dicari...

mee goreng hasil tangan aku... [sambung keje bonda ;P)
tinggal masuk sayur, mee, kicap n pape yg patut... ekekeke...
-L.I.C.I.N-

lepas berbuka... lepaking n boraking... HEAVEN...

-KELUARGA PENAWAR DUKA-

1 comment:

  1. kuih pebret iwan tu apa nam aida...itu ker nama badak berendam..puteri 2 sebilik, butir nangka..ada kah itu kuih yg sama...

    ReplyDelete